silikonreach.blogg.se

Eskilstuna servicecenter
Eskilstuna servicecenter











eskilstuna servicecenter

Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.ĭu är van att arbeta med telefonen som verktyg. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.ĭu brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.ĭu är en positiv, glad och engagerad person.

eskilstuna servicecenter

Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.Īnställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.ĭu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! Responda jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.ĭu kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Respondas hjärta. Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group.

eskilstuna servicecenter eskilstuna servicecenter

Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. It does not store any personal data.Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously. Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly.













Eskilstuna servicecenter